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アイテム
日本のポピュラーミュージックへのアクセス時におけるYouTubeの役割
http://hdl.handle.net/10965/1086
http://hdl.handle.net/10965/1086156c29c3-8068-4a82-b16f-c323983d197b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2017-09-30 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 日本のポピュラーミュージックへのアクセス時におけるYouTubeの役割 | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The Role of YouTube in Accessing Popular Music in Japan | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | ポピュラー ミュージック | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | ミュージック ビデオ | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | YouTube | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | オーディエンス スタディーズ | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | ポピュラー カルチャー | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Popular music | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | music video | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | YouTube | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | audience studies | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | popular culture | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
ギリス・フルタカ, アマンダ
× ギリス・フルタカ, アマンダ |
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抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | YouTube was launched in 2005 as a site for people to share their home videos, but has expanded to become an unprecedented archive of freely available sound and visual aterial, as well as a platform for accessing the latest pop music releases. YouTube is also a major social networking site and is facilitating the exchange and appreciation of creative work both within and across national borders. These functions of YouTube will be discussed in relation to the findings of a two-stage research project with Japanese university undergraduates that investigated how and why they use YouTube to access pop music. An initial survey of over 2,000 first-year undergraduates was followed up by interviews with 51 students to find out the ways in which they use YouTube in their daily lives. | |||||
書誌情報 |
京都産業大学論集. 人文科学系列 巻 47, p. 51-71, 発行日 2014-03 |
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出版者 | ||||||
出版者 | 京都産業大学 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
収録物識別子 | 0287-9727 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN0006019X | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |