ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 01 本学刊行物
  2. 01-006 高等教育フォーラム
  3. 01-006 第02号

EFLカリキュラムに統合した補充的英単語学習プログラムの検証

http://hdl.handle.net/10965/847
http://hdl.handle.net/10965/847
f70a91b3-e3df-4fc0-af6f-2040ad37cf98
名前 / ファイル ライセンス アクション
FHER_2_35.pdf FHER_2_35.pdf (437.8 kB)
Item type 一般雑誌記事 / Article(1)
公開日 2017-09-30
タイトル
タイトル EFLカリキュラムに統合した補充的英単語学習プログラムの検証
言語 ja
タイトル
タイトル Integrating a Supplemental Vocabulary Instruction Program into an EFL Curriculum
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 語彙知識
キーワード
主題Scheme Other
主題 語彙習得
キーワード
主題Scheme Other
主題 カリキュラムデザイン
キーワード
主題Scheme Other
主題 カリキュラム評価
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Vocabulary knowledge
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Vocabulary acquisition
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Curriculum design
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Curriculum evaluation
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ article
著者 ヒューバート, ラッセル ポール

× ヒューバート, ラッセル ポール

WEKO 6504

ja ヒューバート, ラッセル ポール

en HUBERT, Russell P.

Search repository
ゴーベル, ピーター

× ゴーベル, ピーター

WEKO 7812

ja ゴーベル, ピーター

en GOBEL, Peter

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This article describes a supplemental vocabulary instruction program piloted in the KSU Faculty of Cultural Studies during the 2011 academic year. The program was created to enhance the depth of vocabulary knowledge and active usage of English vocabulary of first-year students (N=230). Initial student vocabulary knowledge levels were evaluated by a Vocabulary Levels Test (VLT) examination at the beginning of the academic year. A vocabulary textbook series was selected for the required reading course in the English Language Training (ELT) program and incorporated into the curriculum. Students were assigned approximately 20 new vocabulary items on a weekly basis and their learning progress was evaluated through four monthly quizzes on the Moodle Course Management System (CMS). The quiz completion rates, scores, and an item analysis from the first semester results are examined in light of student base levels. The initial effectiveness of the program and potential areas for improvement are discussed.
書誌情報 高等教育フォーラム

巻 2, p. 35-42, 発行日 2012-03-31
出版者
出版者 京都産業大学
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 2186-2907
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12529799
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 15:17:45.725151
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3