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A Generalized Perspective on Adoptions and Diffusions of New Products : From Tangible Goods in the Conventional Markets to Digital Information Goods in the Cyberspace Market
http://hdl.handle.net/10965/00009795
http://hdl.handle.net/10965/000097951ddae8ff-fd06-47d6-9618-70812530fdac
Item type | [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2018-02-17 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | A Generalized Perspective on Adoptions and Diffusions of New Products : From Tangible Goods in the Conventional Markets to Digital Information Goods in the Cyberspace Market | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11026034 | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P | |||||
著者 |
Yamada, Masataka
× Yamada, Masataka |
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著者所属(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Kyoto Sangyo University, Faculty of Business Administration | |||||
書誌情報 |
Discussion paper series en : Discussion paper series 巻 23, p. [1]-30, 発行日 1996-07 |
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表示順 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 1 | |||||
アクセション番号 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | KJ00000214473 |