WEKO3
アイテム
教授法・学習法をカリキュラム全般に実施する方法
http://hdl.handle.net/10965/839
http://hdl.handle.net/10965/83957cd28c6-23e9-436b-a9ec-1ac0b23fc2f8
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-09-30 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 教授法・学習法をカリキュラム全般に実施する方法 | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Implementing a Teaching/Learning Procedure over an Entire Curriculum | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 教育テクノロジー | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | カリキュラム改善法 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 多読学習法 | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Educational technology | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Curriculum improvement | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
ロブ, トーマス ニール
× ロブ, トーマス ニール |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This article examines the conditions required for implementation of a new procedure in a school setting, and then examines the introduction of the MoodleReader module at Kyoto Sangyo University as an example in point. We will examine the necessary conditions for implemention in both top-down and bottom-up approaches with their differing time-spans and requirements. | |||||
書誌情報 |
高等教育フォーラム 巻 1, p. 13-18, 発行日 2011-03-31 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 京都産業大学 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
収録物識別子 | 2186-2907 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12529799 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |